Contact en algemene informatie

Heeft u een vraag, wilt u zich aanmelden voor een vrijblijvend intakegesprek of wilt u uw kind aanmelden? Neem dan contact met ons op. Dit kan via de mail, telefonisch of via het formulier dat u op deze pagina vindt.

Mail

U kunt een mail sturen naar: info@centrumhetantwoord.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Telefonisch

U kunt ons telefonisch bereiken via: 0229-215017. Dit telefoonnummer is zowel voor locatie Hoorn als voor locatie Heerhugowaard. Indien wij de telefoon niet kunnen opnemen, dan kunt u uw naam en telefoonnummer inspreken. De voicemail wordt meerdere keren per dag afgeluisterd als we niet telefonisch bereikbaar zijn. Wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Tussen 9:00 en 11:00 zijn wij dagelijks goed telefonisch te bereiken. 

Contactformulier

Stel in de rechterkolom uw vraag.

Privacy, klachten en praktijkinformatie

Privacyreglement
De medewerkers van Centrum Het Antwoord hechten veel waarde aan uw privacy. Persoonlijke gegevens worden veilig opgeslagen. Er wordt alleen met uw toestemming informatie aan derden gegeven. Na 15 jaar worden uw gegevens op een verantwoorde wijze vernietigd. Ons volledige privacyreglement kunt u opvragen bij uw behandelaar of u kunt ons mailen.

Klachtenprocedure
Wij proberen behandeling altijd naar ieders tevredenheid en met uiterste zorgvuldigheid te laten plaatsvinden. Heeft u desondanks toch een klacht? Als u er niet met uw behandelaar uitkomt, zal er eerst een gesprek plaatsvinden met iemand van de directie van Centrum Het Antwoord. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u dit aangeven bij Klachtenportaal Zorg, waar wij bij aangesloten zijn. Zij zullen dan bemiddelen. Onze volledige klachtenprocedure kunt u bij uw behandelaar opvragen of u kunt ons mailen, dan sturen wij u deze toe.

Praktijkinformatie
Na het intakegesprek ontvangt u van ons praktijkinformatie, met hierin onze algemene voorwaarden en de contactgegevens van uw behandelaar.